Wiek:od 4 do 8lat; Ilość graczy:2-5; Cel gry:Przy pomocy pozostałych graczy, gracz z zasłoniętymi oczami musi sprowadzić z drzewa swojego kota i wprowadzić go do domu.Przygotowanie gry:oPlanszę kładziemy na środku stołu.oPnie drzew kładziemy na wyznaczonych miejscachoLiściaste karty i karty zwierząt mieszamy i kładziemy odwróconą stroną z boku planszy.Przebieg gry:Zaczyna najmłodszy gracz. Bierze 4 pierwsze karty ze stosiku kart zwierząt i kładzie je losowoprzy każdym boku planszy.Obserwuje bardzo dokładnie ich ułożenie następnie zakrywa opaską oczy. (przy każdej nowej kolejce, tę rolę będzie odgrywał inny gracz).Pozostali gracze potajemnie wybierają odgłosy 4 zwierząt, które są ułożone przy 4 bokach planszy.oPrzy 2 graczach: drugi gracz będzie imitował odgłosy 4 zwierząt wybranych losowo.oPrzy 3 graczach: pozostali dwaj gracze będą imitować odgłosy 2 zwierząt każdy.oPrzy 4 graczach: 2 graczy będzie imitować 1 odgłos, a 3-ci gracz będzie imitować 2 głosy.oPrzy 5 graczach: każdy z 4 graczy będzie imitować jeden głos.Następnie gracze kładą kartę ,,dom" na miejscu,które wybiorą razem, ale którego nie będzie widział gracz z zasłoniętymi oczami.Potem kładą liściaste karty na pieńkach, zaczynając od miejsca nr 1 i kończąc na miejscu nr 12. Na jednej z tych kart widnieje kotek: to tę kartę gracz musi strącić by odzyskać kotka.W końcu stawiamy pałeczkę z postacią na środku planszy (na miejscu do tego przewidzianym) i nakierowujemy rękę gracza z zasłoniętymi oczami, żeby ją złapał.Gracz z zasłoniętymi oczami przesuwa postać na planszy w kierunku jakim sugerują krzykiempozostali gracze.Te okrzyki odpowiadają odgłosom zwierząt jakie są na kartach ułożonych na bokach planszy.Np. karta kaczka jest po prawej stronie postaci, gracz o zasłoniętych oczach będzie musiał kierować się w prawo, gdy usłyszy odgłoskaczki.