PRZYBORNIK NA BIURKO ORGANIZER POJEMNIK AKCESORIA NIEZBĘDNY W BIURZE Dobry organizer na biurko to nie tylko praktyczny przedmiot codziennego użytku, ale również elegancki i stylowy dodatek dla osób, które dbają o swój wizerunek i chcą prezentować się jako profesjonaliści, którzy dobrze zarządzające swoim czasem i przestrzenią. Można go trzymać na biurku lub w szufladzie przez co unikniemy "twórczego nieładu" na naszym stanowisku. Zorganizuj wzorowo swoje miejsce pracy ! Oprócz świetnej funkcjonalności przybornik, dzięki uniwersalnemu, stylowemu wyglądowi opartym na prostocie, świetnie zaprezentuje się na Twoim biurku. Minimalistyczny styl sprawi, że idealnie wpasuje się w układ każdego miejsca pracy. Metalowy przybornik może posłużyć do segregacji gadżetów biurowych. Jeden z najpopularniejszych przyborników na biurko, łączący w sobie prostotę, elegancję i Z E S T A W Z A W I E R A: Przybornik Ilość: 1szt. Materiał: metal Wymiary(dł./szer./wys.): 100x95x55 mm KAT08516